مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:202021-07-04ورزشي

بالا گرفتن اختلافات هیات فوتبال و ورزش و جوانان کرمانشاه


اختلافات بین هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان که از حدود شش ماه پیش شدت گرفته بود، اکنون به اوج خود رسیده است.

- علی محبی زنگنه رییس هیات فوتبال کرمانشاه در نشستی خبری در خصوص این اختلافات، اظهار کرد: این اختلافات از چند سال پیش تاکنون ادامه داشته و اداره کل ورزش و جوانان استان در این مدت تقریبا هیچ حمایت مالی از هیات نکرده است.

وی افزود: در این مدت باتوجه به اینکه برادر مدیرکل در سمت نایب رییسی هیات بود، تمام تلاش خود را می کردند تا هیات را مورد هجمه قرار دهند و در مقابل جایگاه او را بالا ببرند.

رییس هیات فوتبال کرمانشاه به برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال استان در زمستان سال گذشته اشاره کرد و گفت: برای این انتخابات مدیرکل تمام تلاش خود را بکار گرفت تا بتواند با یارکشی، برادرش را پیروز انتخابات کند و حتی در پنج برنامه تلویزیونی بر علیه هیات صحبت کردند، اما در نهایت نتیجه ای نگرفتند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری انتخابات هم اقدام به شناسایی روسای هیات هایی که به برادرش رای نداده بودند کرد و فشار زیادی وارد کرد تا با برکناری آنها موافقت کنیم، اما این کار را نکردیم.

محبی اضافه کرد: باتوجه به اینکه حربه فشار به هیات برای موافقت با برکناری روسای هیات های شهرستانها کارساز نبود اکنون دست به اقدام دیگری زده اند و آن پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا گرفتن اختلافات هیات فوتبال و ورزش و جوانان کرمانشاه

بالا گرفتن اختلافات هیات فوتبال و ورزش و جوانان کرمانشاه