مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:202021-07-04سياسي

حق مطالبه گری از مسئولان بارزترین وجه احیای حقوق عامه است


سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: حق مطالبه گری از مسئولان و تأمین امنیت آمرین به معروف و ناهیان از منکر بارزترین وجه احیای حقوق عامه و تأمین آزادی های مشروع جامعه است.

- به نقل از ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام سیدعلی خان محمدی روز یکشنبه ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای به عنوان سکان دار دستگاه قضایی کشور اظهار داشت: ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر این انتصاب شایسته توسط رهبر حکیم انقلاب را بارقه امیدی بر ادامه رویکرد مبارزه با فساد و همچنین تداوم رویکرد تحولی دستگاه قضا می دانیم.

امروز مردم جامعه ما به دلیل برخی رویکردهای غلط، ناکارآمدی ها و فسادهای ریز و درشت درگیر مشکلات و چالش های اقتصادی هستند و قاطعیت نهاد قضایی مستقیماً بر زندگی و معیشت مردم مؤثر است.

وی افزود: از طرفی منافع مفسدان با شفافیت و تأمین آزادی مطالبه گری در تعارض است، بنابراین فسادستیزی در همه سطوح و تلاش برای کاهش محدودیت مطالبه گران با تأمین آزادی های مشروع و احیای حقوق عامه همبستگی جدی دارد و وجود امنیت اجتماعی برای آمرین به معروف و ناهیان از منکر و ارائه ساز و کارهای قضایی و حمایت های حقوقی از آنان یکی از عوامل مهم انگیزه بخش در مبادرت به انجام این فریضه توسط آحاد مردم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق مطالبه گری از مسئولان بارزترین وجه احیای حقوق عامه است

حق مطالبه گری از مسئولان بارزترین وجه احیای حقوق عامه است