مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:202021-07-04سياسي

خوزستان نیازمند مدیریت فردی در قامت وزیر است


خوزستان نیازمند مدیریت فردی در قامت وزیر است چون از نظر اقلیم، بافت اجتماعی، فرهنگی، سوابق تاریخی، - ، سید محمد مولوی شامگاه یکشنبه در نشست بررسی بسترها و مشکلات حوزه گردشگری شهرستان آبادان استان خوزستان را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: این استان آن قدر مهم است که رییس جمهور دستور دادند باید در جلسات هیئت دولت استاندار خوزستان دارای جایگاه ویژه و همانند یک وزیر در دل دولت جا داشته باشد.

وی از پیشنهاد طرح خوزستان جنوبی در صحن علنی مجلس خبر داد و تصریح کرد: هیچ گاه دوست نداشتم این یکپارچگی به هم بخورد اما واقعیت آن است که خوزستان نیازمند مدیریت فردی در قامت وزیر است چرا که این استان از نظر اقلیم، بافت اجتماعی، فرهنگی، سوابق تاریخی، صنعتی، سیاسی و مرزی دارای قدمت فراوانی است.

وی همچنین خوزستان را استانی ثروتمند خواند و تأکید کرد: ما استان فقیری نیستیم که دستانمان در مقابل دیگران دراز باشد و همه باید با هم روی مسائل مختلف شهرستان های آبادان و خرمشهر و استان خوزستان متفاوت فکر کنیم و تدابیر لازم را بیندیشیم.

مولوی با بیان اینکه پالایشگاه آبادان در دورانی بی بدیل و بی نظیر بود، افزود: اکنون پالایشگاه آبادان زخمی و کمر شکسته در حال فعالیت است و صدها رقیب دیگر نیز در بخش های مختلف دارد که متفاوت فکر کردن، برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان نیازمند مدیریت فردی در قامت وزیر است

خوزستان نیازمند مدیریت فردی در قامت وزیر است