مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 02:352021-07-04ورزشي

دوومیدانی کار پارالمپیکی: هزینه سنگینی پرداخت کردم تا مسافر توکیو شوم


دوومیدانی کار پارالمپیکی در رشته پرش طول گفت: برای کسب مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک هزینه سنگینی پرداخت کردم تا مسافر توکیو شوم.

- دوومیدانی کار پارالمپیکی: هزینه سنگینی پرداخت کردم تا مسافر توکیو شوم دوومیدانی کار پارالمپیکی در رشته پرش طول گفت: برای کسب مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک هزینه سنگینی پرداخت کردم تا مسافر توکیو شوم.

امیر خسروانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای حضور در پارالمپیک توکیو از بازیهای پاراآسیایی جاکارتا تا به امروز بدون وقفه تمرین می کردم تا مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک را در پرش طول کسب کنم.

البته چون از هیچ جا تحت حمایت نبودم برای پیگیری تمرینات حرفه ای، تهیه مکمل و تامین خرج و مخارج خود تا به امروز نزدیک به 200 میلیون تومان هزینه کرده ام که بیشتر آن وام بانکی و بدهی از جاهای مختلف است.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب سکو در توکیو هستید، خاطرنشان کرد: آخرین رکورد من در پرش طول 7 متر و 21 سانتی متر است، تلاشم بر این است که این رکورد را تا زمان اعزام به توکیو ارتقاء دهم و با آمادگی خوبی در بازیهای پارالمپیک حضور پیدا کنم.

این دوومیدانی کار پارالمپیکی همچنین در ارزیابی از وضعیت تمرینات خود گفت: در حال حاضر با حمایت فدراسیون نابینایان و کم بینایان اردوی خوبی را در بندر ترکمن دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوومیدانی کار پارالمپیکی: هزینه سنگینی پرداخت کردم تا مسافر توکیو شوم

دوومیدانی کار پارالمپیکی: هزینه سنگینی پرداخت کردم تا مسافر توکیو شوم