مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 23:102021-07-04اقتصادي

رکورد مصرف برق اردبیل شکسته شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: سقف مجاز مصرف برق برای استان اردبیل 370 مگاوات بود که میزان مصرف 435 مگاوات ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از شرکت توزیع برق استان اردبیل، حسین قدیمی با اشاره به افزایش حجم مصرف برق در اردبیل اظهار کرد: سقف مجاز مصرف برق برای استان اردبیل 370 مگاوات بود که میزان مصرف 435 مگاوات ثبت شد.

وی افزود: برای جبران اختلاف 65 مگاواتی سقف مجاز و  مصرف برق استان، 45 مگاوات از طریق مدیریت مصرف در بخش صنایع،کشاورزی و برخی مشترکان عمومی تامین شد و 20 مگاوات مجبور به اعمال خاموشی در برخی نقاط استان شدیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان به اینکه برنامه احتمالی خاموشی هر روز در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل درج می شود، افزود: مشترکان می توانند علاوه بر سایت شرکت از طریق نصب اپلیکیشن برق من از برنامه احتمالی خاموشی جاری یا خاموشی های برنامه ریزی شده مطلع شوند.

وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی استان و افزایش دما  طی دو روز آینده از هم استانی ها درخواست تا با رعایت موارد ساده مدیریت مصرف، این شرکت را در تامین برق پایدار یاری کنند.

قدیمی تنظیم دمای کولر گازی روی 25 درجه و بالاتر، استفاده از دور کند کولر آبی، خاموش نمودن لامپ های اضافی و عدم استفاده از لوازم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد مصرف برق اردبیل شکسته شد

رکورد مصرف برق اردبیل شکسته شد