مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 18:402021-07-04اقتصادي

حالت فوق العاده و محدویت های کرونایی 48 ساعت دیگر در بم تمدید شد


با توجه به وضعیت فوق العاده بیماری کرونا در بم و تداوم افزایش بستری ها، محدودیت های کرونایی به مدت 48 ساعت دیگر(دوروز) تمدید شد.

- ایسنا/کرمان فرماندار بم گفت: با توجه به وضعیت فوق العاده بیماری کرونا در بم و تداوم افزایش بستری ها، محدودیت های کرونایی به مدت 48 ساعت دیگر(دوروز) تمدید شد.

هادی شهسوارپور شامگاه 13تیرماه در جلسه فوق العاده ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان بم با تقدیر و تشکر از همراهی بازاریان و کارخانهجات خودروسازی و واحد تولیدی منطقه ویژه ارگ جدید که در اعمالمحدودیت ها همراهی داشتند، اظهار کرد: با توجه به وضعیت فوق العاده بیماری کرونا در بم و تداوم افزایش بستری ها، محدودیت های کرونایی به مدت 48 ساعت دیگر (دو روز) تمدید شد.

وی افزود: براین اساس، با هماهنگی استاندار کرمان در راستای مصوبه ستاد کرونای شهرستان، روزهای دوشنبه و سه شنبه 14 و 15 تیرماه جاری محدویت های کرونایی برای کلیه ادارات، سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی، اصناف و اماکن عمومی تمدید شد.

شهسوارپور تصریح کرد: ضمناً صنوف ضروری و سازمان های خدمات رسان با 50 درصد نیروها ارائه خدمات دارند و همچنین فعالیت بانکها برای مردم موثر نخواهد بود و حضور کارکنان بانک فقط به منزله کارها داخلی بانک می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حالت فوق العاده و محدویت های کرونایی 48 ساعت دیگر در بم تمدید شد

حالت فوق العاده و محدویت های کرونایی 48 ساعت دیگر در بم تمدید شد