مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 17:552021-07-04اقتصادي

مرمت بازار تاریخی شهرضا در دستور کار مسئولان باشد


معاون وزیر راه و شهرسازی کشور گفت: مرمت بازار شهرضا به عنوان یکی از آثار ارزشمند تاریخی این شهرستان باید مدنظر مسئولان باشد.

- ، مهدی عبوری شامگاه یکشنبه در سالن جلسه فرمانداری شهرضا با توجه به بازدیدهای به عمل آمده از مناطق کم برخوردار شهر، اظهار داشت: از نظر کیفیت ساختمانی در این محلات کیفیت ساخت مناسب بوده اما مردم از کمبود خدمات رنج می برند، اگر در منطقه ای ساخت و ساز انجام شد باید حداقل مدرسه و فضای سبز نیز در کنار آن شکل بگیرد و آسفالت معابر آن نیز دنبال شود.

وی افزود: از وضعیت امتیازات، معیشت، بودجه و اعتبارات تخصیص یافته خبر داریم اما حداقل ها را می توانیم رفع کنیم و این حق مردم است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: نباید بهانه ای برای ساخت و ساز باشد، مرمت بازار شهرضا را باید به شکل جدی در دستور کار قرار بگیرد چراکه به دلیل قدمت جزو تاریخ و میراث شهرضا محسوب می شود.

عبوری گفت: مسئولان باید در دل محلات شهر حضور داشته باشند و دغدغه های مردم را بشنوند چراکه از شهری مانند شهرضا با قدمت چند صد ساله انتظار داریم که بهتر از اینها در کشور بدرخشد.

وی گفت: در این ارتباط مسئولان نیز نگران تأمین اعتبار نباشند و از ظرفیت تمامی دستگاه ها نیز در این ارتباط باید استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت بازار تاریخی شهرضا در دستور کار مسئولان باشد

مرمت بازار تاریخی شهرضا در دستور کار مسئولان باشد