مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 16:052021-07-04اقتصادي

بهره برداری از یک واحد صنعتی با اشتغال 750 نفر در شهرک صنعتی یاسوج 3


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری یک واحد صنعتی در کمتر از 10 ماه در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در بازدید از واحد صنعتی فراوران طبیعت کیان یاسوج واقع در شهرک صنعتی یاسوج 3 (فرودگاه) ، اظهار داشت: در زمینه اشتغال، کارآفرینی و تولید، از متقاضیان سرمایه گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت همه جانبه انجام می شود  و تلاش برای رفع موانع ادامه دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فاز نخست این واحد تولیدی آماده بهره برداری است، عنوان کرد: ماشین آلات طرح خریداری شده است و این واحد صنعتی در کمتر از 10 ماه آماده بهره برداری است.

کلانتری، خاطرنشان کرد:  با بهره برداری از آن تا یک ماه آینده، برای حدود 150 نفر به صورت مستقیم و 600 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی، بیان کرد: یکی از ظرفیت های استان کهگیلویه و بویراحمد گیاهان دارویی است که باید زنجیره تولید در این زمینه کامل باشد و نمونه آن، این واحد صنعتی است که از کشت تا فرآوری و جلوگیری از خام فروشی را انجام داده است.

  کلانتری تصریح کرد: این واحد صنعتی باید از همه مزیت ها و مشوق های قانونی لازم بهره مند شود و بانک ها نیز همچون گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش به این واحد صنعتی کمک و همکاری لازم را داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از یک واحد صنعتی با اشتغال 750 نفر در شهرک صنعتی یاسوج 3

بهره برداری از یک واحد صنعتی با اشتغال 750 نفر در شهرک صنعتی یاسوج 3