مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 14:252021-07-04سياسي

عضو مجلس خبرگان: صداوسیما موجب افزایش بی حجابی می شود


محمدتقی پورمحمدی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: متاسفانه در این میان صداوسیما با ترویج تشریفات، فیلم های کذایی، خانه های آنچنانی و بی ادبی های غیرمتعارف موجب افزایش بی حجابی و مشکلات اجتماعی در جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: باید اعتراف کنیم که در حوزه عفاف و حجاب کوتاهی کرده ایم و همه ما مقصر مشکلات کنونی این حوزه هستیم.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز یکشنبه در کارگروه عفاف و حجاب شهرستان مراغه اظهار داشت: کم کاری و کوتاهی ها در حوزه عفاف باعث شده است تا در برخی از ادارات، اماکن عمومی شاهد بی حجابی باشیم و این مختص شهرستان مراغه نیست.

وی بیان کرد: حجاب دستور شرعی، دینی، قرآنی و ملی است و در گذشته اسلام و ایران شاهد حجاب بودیم و این موضوع مختص انقلاب اسلامی نیست.

وی اضافه کرد: متاسفانه در این میان صداوسیما با ترویج تشریفات، فیلم های کذایی، خانه های آنچنانی و بی ادبی های غیرمتعارف موجب افزایش بی حجابی و مشکلات اجتماعی در جامعه می شود.

وی به برخی دیگر از رفتارهای غیرمتعارف صداوسیما در روزهای انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: در زمان انتخابات شاهد نمایش بی حجابی و گفت وگوی خبرنگاران صدا و سیما با بانوان و آقایان بی حجاب هستیم که این موضوع تبعات اجتماعی بعدی را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجلس خبرگان: صداوسیما موجب افزایش بی حجابی می شود

عضو مجلس خبرگان: صداوسیما موجب افزایش بی حجابی می شود