مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 14:102021-07-04بين الملل

ابراز نگرانی بیش از 30 عضو سازمان ملل درخصوص وضعیت حقوق بشر آمریکا


بیش از سی عضو سازمان ملل در نشستی در مقر این سازمان در ژنو، درخصوص وضعیت حقوق بشری پناهجویان در مرزهای جنوبی آمریکا ابراز نگرانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بیش از سی کشور جهان در نشست مقر سازمان ملل در ژنو، در خصوص وضعیت حقوق بشر در مرزهای جنوبی آمریکا ابراز نگرانی کردند.

به نوشته پایگاه اینترنتی در مقر سازمان ملل در ژنو، در این نشست تأکید کرد ایمنی، شأن و منزلت، حقوق بشر و آزادی های اساسی پناهجویان باید با اقداماتی قاطع، مورد محافظت قرار گیرد.

این دیپلمات چینی با اشاره به تأکید مکرر کمیسیونر عالی سازمان ملل و دیگر بخش های ویژه این سازمان درخصوص نگرانی از سابقه نقض حقوق بشر در قبال مهاجران در مرزهای آمریکا از واشنگتن درخواست کرد در این مورد دست به اقدام فوری بزند.

علاوه بر شو، نمایندگان روسیه، کره شمالی، بلاروس، ایران، سوریه و نیکاراگوئه نیز در این نشست به سخنرانی پرداختند و از آمریکا درخواست کردند بازداشت خودسرانه مهاجران و جدا کردن اجباری کودکان پناهجو از والدینشان را خاتمه دهد.

برگزار کنندگان این نشست تأکید کردند آمریکا باید به جای استفاده ابزاری از حقوق بشر جهت مداخله در امور داخلی دیگر کشورها، بر روی حل مسائل حقوق بشری خود تمرکز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی بیش از 30 عضو سازمان ملل درخصوص وضعیت حقوق بشر آمریکا

ابراز نگرانی بیش از 30 عضو سازمان ملل درخصوص وضعیت حقوق بشر آمریکا