مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:552021-07-04اقتصادي

سیل و قطعی برق، آب بجنورد را قطع کرد!


مدیر امور آبفای شهرستان بجنورد گفت: به علت ورود سیلاب به سد شیرین دره و همچنین قطعی برق چاه های رزرو ، آب بجنورد قطع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، منصور درتومی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: از صبح امروز شاهد اختلال در آب رسانی به شهر بجنورد هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 60درصد از آب موردنیاز شهروندان از سد شیرین دره تأمین آب می شود، گفت: در شهر بجنورد در هر ثانیه، 750 لیتر آب موردنیاز شهروندان است که 450 لیتر از آن از محل سد تأمین می شود اما به علت ورود سیلاب به سد شیرین دره، فقط امکان برداشت 300 لیتر آب بر ثانیه از قسمت فوقانی آبگیر سد که در سال گذشته به بهره برداری رسید، راداریم که این میزان نیز کفاف نیاز مصرفی شهروندان را نمی دهد.

 مدیر امور آبفای شهرستان بجنورد افزود: همچنین به دلیل قطعی برق چاه های رزرو در مناطق کلاته نقی و ارکان که مابقی آب شرب موردنیاز شهروندان که 300 لیتر است را نیز از دست دادیم.

  درتومی بابیان اینکه افزایش مصرف در شهر بجنورد 40 درصد افزایش یافته است، گفت: علاوه بر شرایط خاص مقابله با کرونا،  افزایش کم سابقه دما نیز مزید بر علت بوده است، بطوریکه در هفته جاری مصارف شهروندان از 650 لیتر مصرف در هر ثانیه بیش از 1000 لیتر بر ثانیه افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل و قطعی برق، آب بجنورد را قطع کرد!

سیل و قطعی برق، آب بجنورد را قطع کرد!