مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-04ورزشي

نارضایتی مردم گلبهار از تصمیم مسئولان/ فرماندار گلبهار از مردم عذرخواهی کرد


تصمیم مسئولان مشهد مبنی بر انتقال ایستگاه اتوبوس های مسیر گلبهار از پل استقلال به پایانه معراج موجی از نارضایتی شهروندان گلبهاری را به همراه داشته است.

- مهدی دونده در گفت وگو با خبرنگار فارس در گلبهار، با گلایه شدید از برخی از مسئولان مشهد گفت: تصمیم مسئولان مشهد مبنی بر انتقال ایستگاه اتوبوس های مسیر گلبهار از پل استقلال به پایانه معراج موجی از نارضایتی شهروندان گلبهاری را به همراه داشته و این تصمیم باعث سرگردانی مردم شده است و اجرایی نیست و تا اطلاع بعدی اتوبوس های گلبهار در همان ایستگاه استقلال سرویس دهی می کنند.

فرماندار گلبهار با اشاره به بدقولی های مسئولان مشهد ادامه داد: تصمیمی در کلانشهر مشهد گرفته شده که شهروندان گلبهار را دچار چالش کرده است.

وی افزود: مسئولان مشهد به علت عملیات عمرانی حد فاصل میدان استقلال تا قائم، بدون اینکه مسئولان گلبهار را در جریان قرار دهند، تصمیم به جابجایی ایستگاه گلبهار گرفتند.

دونده با بیان اینکه این مسئولان به هیج قول خود تاکنون عمل نکردند، ادامه داد: قول دادند امکانات زیر ساختی از جمله ایستگاه، سایبان، روشنایی، تامین امنیت و دیگر امکانات رفاهی را برای ایستگاه گلبهار در پایانه معراج فراهم کنند که این اتفاق نیفتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی مردم گلبهار از تصمیم مسئولان/ فرماندار گلبهار از مردم عذرخواهی کرد

نارضایتی مردم گلبهار از تصمیم مسئولان/ فرماندار گلبهار از مردم عذرخواهی کرد