مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-04اقتصادي

وام طرح ملی مسکن 3 برابر شد


در شهرهای جدید کشور اکنون پروژه هایی مهم در دست احداث است که مهم ترین آن تکمیل خط مترو بهارستان-اصفهان و آزادراه سهند-تبریز است که به مرحله بهره‏ برداری کامل رسیده است.

- عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: براساس سیاست‎ های دولت تمرکز در اجرای پروژه ‎های عمرانی بیشتر بر طرح اقدام ملی مسکن است طوریکه با اصلاح آیین نامه اجرایی این طرح در دولت تسهیلات بانکی آن از 50 به 150 میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، میرمحمد غراوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در شهرجدید عالیشهر استان بوشهر افزود: سهمیه ای که از محل طرح اقدام ملی مسکن برای شهرهای جدید کشور اختصاص یافته بود در دست اجرا است و همه شرکت‏ ها در سراسر کشور روند نام نویسی و پایش اطلاعات متقاضیان را به سرانجام رسانده اند.

وی اضافه کرد: هم اکنون 100 هزار واحد مسکن ملی در شهرهای جدید کشور در دست احداث است و پروژه‎ های مسکن مهر نیز به طور تقریبی پایان یافته و چیزی از آن نمانده است.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید یادآور شد: افرادی که آورده خود را فراهم و در بانک نام نویسی کردند مسکن ملی آنها وارد فاز اجرایی شده است.

غراوی ادامه داد: در شهرهای جدید کشور اکنون پروژه هایی مهم در دست احداث است که مهم ترین آن تکمیل خط مترو بهارستان-اصفهان و آزادراه سهند-تبریز است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام طرح ملی مسکن 3 برابر شد

وام طرح ملی مسکن 3 برابر شد