مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-04اقتصادي

اعتبارات امسال شهرستان لنده 7 درصد رشد داشت


39 میلیارد و 411 میلیون تومان اعتبار برای شهرستان لنده در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته 77درصد رشد در بحث بودجه داشته ایم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان لنده گفت: 39 میلیارد و 411 میلیون تومان اعتبار برای شهرستان لنده در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته 77درصد رشد در بحث بودجه داشته ایم.

تورج رزمجو در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده با حضور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام ولنده، افزود: شهرستان لنده دارای قدمت 90ساله می باشد و سابقه مدنیت و شهریت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه در زمان های گذشته 6شهر وبخش ازاین شهرستان جدا شده است ، اظهارکرد: شهر اولین ها که مادر تاریخی شهرها و بخش های زیادی بود اکنون طول وعرض آن به دلیل نبود جاده مناسب به 30کیلومتر نمی رسد.

فرماندار شهرستان لنده خاطرنشان کرد: لنده طبیعت بکر و ظرفیتهای گرشگری قابل توجهی دارد اما به دلیل نبود جاده دسترسی، اینترنت، آب و برق مناسب در روستاها، این حوزه شهرستان مغفول مانده است.

رزمجو بابیان اینکه دربعضی از روستاهای شهرستان لنده حتی با ماشین کمک دارهم نمی توانیم به آن منطقه سفرکنیم، تصریح کرد: سازمان برنامه بودجه در حوزه اعتبارات راه روستایی که این شهرستان بیشترین مشکل را دارد کم لطفی بزرگی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات امسال شهرستان لنده 7 درصد رشد داشت

اعتبارات امسال شهرستان لنده 7 درصد رشد داشت