مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-04اقتصادي

کلاهبرداران در کمین تراکنش های زیر 100 هزار تومان


با توجه به اینکه خیلی از افراد هنوز برای مبالغ زیر 100 هزار تومان از رمز دوم ثابت استفاده می کنند (به انتخاب خودشان رمز دوم ثابت زیر 100 هزار تومان را فعال می کنند) امکان دستیابی به رمز دوم ثابت برای کلاهبرداران وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر کلاهبرداری ها برای دستیابی به رمز اول شدت گرفته است، اعلام کرد: با توجه به اینکه خیلی از افراد هنوز برای مبالغ زیر 100 هزار تومان از رمز دوم ثابت استفاده می کنند، امکان دستیابی به رمز دوم ثابت برای کلاهبرداران وجود دارد.

رمز دوم پویا یا یک بار مصرف رمزهایی هستند که در جریان پرداخت های اینترنتی و سایر پرداخت های بدون حضور کارت، به عنوان رمز مشتری وارد می شوند و مدت زمان اعتبار هر رمز 60 ثانیه است که پس از آن فاقد اعتبار است و باید رمز جدیدی دریافت شود.

اجرای رمز دوم پویا یکی از طرح های بانک مرکزی است که از ابتدای زمستان سال 1398 اجرا شد و طبق آن تمامی عملیات بانکی که پیش از این از طریق رمز دوم یا همان رمز اینترنتی انجام می شد، دیگر با رمز قبلی قابل انجام نیست و مشتریان بانک ها برای استفاده از این خدمات باید از رمز دوم پویا یا یک بار مصرف استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداران در کمین تراکنش های زیر 100 هزار تومان

کلاهبرداران در کمین تراکنش های زیر 100 هزار تومان