مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:302021-07-04اقتصادي

بهره برداری از یک واحد صنعتی طی کمتر از یک سال


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری از یک واحد صنعتی طی کمتر از یک سال در شهر یاسوج خبر داد.

- حسین کلانتری روز یکشنبه 13 تیرماه 1400 در بازدید از واحد صنعتی فراوران طبیعت کیان یاسوج افزود: یکی از ظرفیت های استان کهگیلویه و بویراحمد گیاهان دارویی است که باید زنجیره تولید در این زمینه کامل باشد و نمونه آن این واحد صنعتی است که از چشم تا فرآوری و جلوگیری از خام فروشی را انجام داده است.

وی اظهار کرد: در زمینه اشتغال، کارآفرینی و تولید، حمایت همه جانبه از متقاضیان سرمایه گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت می گیرد و مانع ها برطرف می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد این طرح صنعتی از زمان شروع به بهره برداری کمتر از یک سال طول کشیده است و با بهره برداری از آن تا یک ماه آینده، برای حدود 750 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

کلانتری تصریح کرد: این واحد صنعتی باید از همه مزیت ها و مشوق های قانونی لازم بهره مند شود و بانک ها نیز همچون گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش به این واحد صنعتی کمک و همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری ادامه داد: در همین راستا وظیفه همه مسئولان استان است که در زمینه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از یک واحد صنعتی طی کمتر از یک سال

بهره برداری از یک واحد صنعتی طی کمتر از یک سال