مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-04اقتصادي

شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان تاسیس شد


شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان در جهت حضور پرقدرت در ورزش حرفه ای کشور با حمایت بنگاه های اقتصادی استان تاسیس شد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان در جهت حضور پرقدرت در ورزش حرفه ای کشور با حمایت بنگاه های اقتصادی استان تاسیس شد.

فریدون همتی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تشکیل نخستین جلسه هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، افزود: ورزش در زمره زمینه هایی است که علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی سبب بالندگی و رشد استان هرمزگان خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به عدم حضور هرمزگان در رده نخست استان های سرآمد ورزش به ویژه در حرفه ای در سطح کشور به دنبال تأسیس یک شرکت جهت بهبود این امر شدیم، اظهار کرد: در این شرکت فرهنگی ورزشی در گام نخست با استفاده از شش مجموعه اقتصادی پالایشگاه نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان، فولاد صبا هرمزگان، ایزوایکو، شیرین سازی آب دریا و بناگستر کرانه این شرکت به نام صنایع پشتیبان استان هرمزگان به ثبت رسید.

همتی با اشاره به اینکه در مرحله بعد دو دستور کار را برای خود برنامه ریزی کردیم، عنوان کرد: یکی خرید امتیاز لیگ یکی فوتبال و پشتیبانی از سایر تیم های حرفه ای فوتبال و دیگری حمایت از تیم های موجود برای ارتقا به لیگ های بالاتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان تاسیس شد

شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان تاسیس شد