مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:302021-07-04اقتصادي

بدهی 450 میلیارد تومانی دولت به بخش بهداشت و درمان در استان مرکزی


عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به بدهی 450 میلیارد تومانی دولت به بخش بهداشت و درمان در استان مرکزی گفت: تورم در دولت روحانی رکورد 70 ساله و رکود، - ، علیرضا سلیمی صبح یکشنبه در نشست فعالان سیاسی شهرستان محلات با اشاره به مشارکت بالای مردم کشور در انتخابات 1400، اظهار کرد: هم اکنون در سال جاری 400 هزار میلیارد تومان کسری بودجه آقای روحانی می خواهد تحویل دولت سیزدهم بدهد، در دولت دوازدهم 320 هزار میلیارد تومان اوراق منتشر کرده است علاوه بر آن 540 هزار میلیارد تومان بدهی به بانک ها دارد و قرار است با این شرایط کشور را تحویل دولت سیزدهم بدهد.

وی ادامه داد: هر کس از شرایط نابسامان و بحرانی که دولت دوازدهم ایجاد کرده و قرار است تحویل دولت سیزدهم بدهد، اطلاع دارد ولی به مردم بازگو نکند در حق کشور خیانت کرده است.

نماینده مردم شهرستان محلات تصریح کرد: بورس حداقل 200 هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد کرده است، نقدینگی 420 هزار میلیارد تومان آقای روحانی تحویل گرفته و هم اکنون نزدیک 3 تریلیون و 750 هزار میلیارد قرار است تحویل دولت سیزدهم بدهد.

سلیمی عنوان کرد: در زمانی که آقای روحانی دولت را تحویل گرفت کشور سه هزار میلیارد دلار بدهی خارجی داشته است ولی هم اکنون کشور 10 هزار میلیارد دلار بدهی خارجی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 450 میلیارد تومانی دولت به بخش بهداشت و درمان در استان مرکزی

بدهی 450 میلیارد تومانی دولت به بخش بهداشت و درمان در استان مرکزی