مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-04سياسي

حقوق کشاورزان اصفهان با تهدید قابل انکار نیست


رییس کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حقوق کشاورزان و مردم استان اصفهان با تشکیل جلسات مشترک بین دو استان و تهدید و ارعاب قابل انکار نیست.

- ، فتح الله معین ظهر یکشنبه در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به چالش های ناشی از بحران آب در اصفهان اظهار داشت: امروز این چالش بیش از هر زمان دیگری آزاردهنده شده است.

وی خشکی طولانی مدت رودخانه زاینده رود و شنیدن فریاد و فغان کشاورزان و صاحبان حق آبه و مالکان نسل اندر نسل آب زاینده رود و ملاحظه غصب و سرقت های علنی آب در بالادست اموری است که کاسه صبر مردم اصفهان را لبریز کرده است، ابراز داشت: این در حالی است که در برخی از مراودات اعلام شده در بین مردم اصفهان ستیزی شنیده می شود و مردم بر این باورند که برخی از جریان های ناراضی از انقلاب در حال انتقام جویی از اصفهان هستند.

رییس کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان همواره در همه عرصه های نظام پیشگام بوده و مردم این شهر همواره شهره به حضور در همه صحنه ها و حماسه آفرینی ها هستند، ادامه داد: این در حالی است که بنا بر وصیت نامه رهبر کبیر انقلاب این مردم که صاحبان انقلاب هستند در پیچ و خم ادارات و پشت درهای بسته مسئولان و رؤسای سازمان ها و ادارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق کشاورزان اصفهان با تهدید قابل انکار نیست

حقوق کشاورزان اصفهان با تهدید قابل انکار نیست