مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-04پزشكي

تامین رایگان اکسیژن مراکز درمانی توسط فولاد مبارکه سرلوحه بخش خصوصی شود


عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بخش خصوصی در تهران با دریافت هزینه اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی را تامین می کنند اما شرکت فولاد مبارکه به صورت رایگان به این نیاز حوزه سلامت دست زده است که باید سرلوحه دیگر صنایع کشور شود.

- مسعود مردانی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین وضعیت کرونا در کشور را فوق بحرانی خواند و اظهار داشت: بیشترین عامل بیماری در موج چهارم کرونا گونه جهش یافته انگلیسی است.

وی افزود: این گونه جهش یافته کرونا میزان سرایت بالایی دارد اما مرگ و میر آن مشابه گونه چینی است و امیدواریم گونه برزیلی به این وضعیت بغرنج دامن نزند.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: اینکه از روی علائم ظاهری فرد بتوان تشخیص داد ویروس کرونا انگلیسی، چینی یا برزیلی و غیره است، هنوز امکان پذیر نیست.

وی با تاکید بر پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا گفت: موج چهارم کرونا تحت تاثیر کرونای جهش یافته انگلیسی است و امیدواریم با واکسیناسیون بتوان انواع ویروس کرونا را مهار کرد.

مردانی تاکید کرد: به طور کلی انجام تست PCR برای تشخیص ویروس انگلیسی کرونا کافی نیست و مراکز مرجع که قدرت دسته بندی ویروس را دارند؛ می توانند این ویروس را تشخیص دهند و روند درمان به یک صورت است و تنها تفاوت در میزان شدید سرایت گونه جهش یافته انگلیسی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین رایگان اکسیژن مراکز درمانی توسط فولاد مبارکه سرلوحه بخش خصوصی شود

تامین رایگان اکسیژن مراکز درمانی توسط فولاد مبارکه سرلوحه بخش خصوصی شود