مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-04اقتصادي

اعلام آمادگی حمل و نقل برای انتقال سهمیه نهادهای دامی مازندران از بندر امام خمینی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: با توجه به اهمیت تامین کالای اساسی در شرایط حساس و ویژه کنونی و ضرورت تسریع در اعزام ناوگان متناسب به بندر امام خمینی این استان آمادگی کامل برای جابجایی کالای مذکور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباسعلی نجفی پیش از ظهر امروز در جلسه اضطراری هماهنگی جهت جابه جایی کالاهای اساسی مازندران با هدف تسریع در تخلیه کالاهای اساسی موجود در بندر امام خمینی، اظهار کرد: به منظور افزایش انگیزه برای تسریع تا اطلاع ثانوی امکان صدور بارنامه برای تمامی شرکت های حمل و نقل کالا (به جز شرکت حمل و نقل فعال در بخش سیمان ، فراورده های نفتی،ترافیکی و فوق سنگین) از مبداء بندر امام خمینی به تمام نقاط استان برای کالاهای ذرت، جو، کنجاله سویا فراهم  شده است.

وی با تاکید بر اعزام ناوگان به بندر امام خمینی و حمل سهمیه نهادهای دامی تا حداکثر 10 روز آینده گفت: تعداد ناوگان مورد نیاز برای باقیمانده این محموله از استان خوزستان را اداره کل پشتیبانی امور دام استان مازندران باید تناژ روباری سهمیه این استان اعلام می کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگ باید بین بخش دولتی و خصوصی ضروری است، اضافه کرد: این اداره کل آمادگی حمایت از نظرات و ایده های سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی حمل و نقل برای انتقال سهمیه نهادهای دامی مازندران از بندر امام خمینی

اعلام آمادگی حمل و نقل برای انتقال سهمیه نهادهای دامی مازندران از بندر امام خمینی