مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-04بين الملل

گرمای بی سابقه با کانادا چه کرده است؟


جولان گرما و آتش در بخش های غربی کانادا در روزهای گذشته، صدها نفر را به کام مرگ کشانده و ارتش این کشور را به حالت آماده باش درآورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر مناطقی در آمریکای شمالی گرمای غیرعادی و بی سابقه ای را ثبت کرد.

 موج بی سابقه گرما و صاعقه در غرب کانادا در حالی تاکنون صدها قربانی گرفته که به گفته مقام های دولت کانادا این پایان ماجرا نیست و تازه شروع تابستانی طولانی و پرچالش برای این کشور بحران زده است.

علاوه بر این بلایا، قطعی برق و ارتباطات و بی خانمانی صدها نفر مشکلات مضاعفی هستند که مقامات کانادایی را به استیصال کشانده است.

  در حالی که شهر کوچک لیتون در شمال شرقی ونکوور به تلی از خاکستر تبدیل شده، سازمان آتش نشانی استان بریتیش کلمبیا اعلام کرده که خود را برای مقابله با آتش سوزی های بیشتر آماده کرده است.

    صدها قربانی در نتیجه هجوم گرما در غرب کانادا روز جمعه، پزشکی قانونی استان بریتیش کلمبیا اعلام کرد 719 مرگ ناگهانی و غیرمنتظره در هفته گذشته گزارش شده که سه برابر تعداد فوتی ها در یک دوره مشابه در یک سال معمولی است.

  لیزا لاپوینت رییس پزشکی قانونی بریتیش کلمبیا در این خصوص گفت: ما این اطلاعات را منتشر می کنیم زیرا اعتقادمان بر این است که شدت گرمایی که بریتیش کلمبیا در هفته گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای بی سابقه با کانادا چه کرده است؟

گرمای بی سابقه با کانادا چه کرده است؟