مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-04پزشكي

شناسایی روزانه 300 بیمار کرونایی در یزد/ابتلای کودکان شش تا 9 ماهه درموج پنجم


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید یزد با بیان این که هیچ مسیری به جز رعایت پروتکل های بهداشتی برای مهار کرونا وجود ندارد، گفت: اگر دستورالعمل ها را رعایت نکنیم قادر به مهار موج پنجم نخواهیم بود.

- دکتر محمود نوری شادکام در خصوص وضعیت کرونایی استان در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: موج پنجم کرونا یکی از گسترده ترین و شدیدترین موج هایی است که تاکنون در سطح استان و کشور تجربه شده است.

وی افزود: با بیان این که تقریبا روزانه 300 بیمار کرونایی در استان یزد شناسایی شده و در مراکز اورژانش تحت درمان دارویی قرار می گیرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان این که هیچ مسیری به جز رعایت پروتکل های بهداشتی برای مهار کرونا وجود ندارد ،گفت: اگر دستور العمل ها را رعایت نکنیم حجم بیماران کرونایی در استان یزد روز به روز افزایش می یابد و کنترل آن بسیار دشوارتر از شرایط حاضر می شود.

ابتلای کودکان شش تا 9 ماهه در موج پنجم کرونا محمدرضا احمدی مسئول مرکز خدمات جامع سلامت یزد نیز ابتلای کودکان شش تا 9 ماهه به ویروس کرونا را یکی از مهمترین دغدغه های ایجاد شده در موج پنجم کرونا دانست و افزود: آمار بستری های کرونایی در مراکز درمانی نگران کننده شده و مردم باید بیش از پیش رعایت دستور العمل های بهداشتی در در دستور کار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی روزانه 300 بیمار کرونایی در یزد/ابتلای کودکان شش تا 9 ماهه درموج پنجم

شناسایی روزانه 300 بیمار کرونایی در یزد/ابتلای کودکان شش تا 9 ماهه درموج پنجم