مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-04پزشكي

فروش واکسن به مهندسان ساختمانی در قزوین قانونی است


 رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا علاوه بر سهمیه واکسن کرونا که به صورت رایگان به گروه های هدف اختصاص پیدا می کند، - ایسنا/قزوین  رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا علاوه بر سهمیه واکسن کرونا که به صورت رایگان به گروه های هدف اختصاص پیدا می کند، تمام شرکت ها به ویژه شرکت های خصوصی این امکان را دارند و از طریق سازمان غذا و دارو می توانند واکسن را با پرداخت هزینه وارد و خارج از نوبت تزریق کنند.

طی 2 روز گذشته کارکنان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین پیامکی مبنی بر فروش واکسن کرونا sputnik v با مبلغ 700 هزار تومان ویژه اعضای سازمان دریافت کردند، پیامی که حواشی زیادی در فضای مجازی به همراه داشت.

پیمان نامدار، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این مسئله، تصریح کرد: در حال حاضر از اینکه نحوه انتقال واکسن از تهران به قزوین چگونه خواهد بود، اطلاعی ندارم اما این اقدام به نوبه خود مشکلی ندارد.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا علاوه بر سهمیه واکسن کرونا که به صورت رایگان به گروه های هدف اختصاص پیدا می کند، تمام شرکت ها به ویژه شرکت های خصوصی این امکان رادارند که از طریق سازمان غذا و دارو می توانند واکسن را با پرداخت هزینه وارد و خارج از نوبت تزریق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش واکسن به مهندسان ساختمانی در قزوین قانونی است

فروش واکسن به مهندسان ساختمانی در قزوین قانونی است