مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-04فرهنگي

فراخوان دومین کتاب سال استان مرکزی منتشر شد


معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: فراخوان کتاب سال 99-98 منتشر شد و ارسال آثار تا مردادماه ادامه دارد.

- ایسنا/مرکزی معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: فراخوان کتاب سال 99-98 منتشر شد و ارسال آثار تا مردادماه ادامه دارد.

علیرضا حاج علی بیگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فراخوان دومین دوره کتاب سال مربوط به کتاب های منتشر شده منتشر شد و علاقمندان می توانند تا پایان مردادماه آثار خود را ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب کتاب سال دارای دو بخش است، افزود: بخش فراخوان و جمع آوری آثار مربوط به استان هاست که مولفین و ناشرین می توانند آثار خود را در 11 گروه اعم از دین، ادبیات، علوم اجتماعی، تاریخ و جغرافیا، هنر و معماری، فلسفه و روانشناسی، کودک و نوجوان، علوم خالص، علوم کاربردی، دفاع مقدس و استان مرکزی شناساسی ارسال کنند که پس از جمع آوری و دسته بندی موضوعی و بررسی به مرحله داوری و انتخاب آثار توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران وارد می شود.

حاج علی بیگی افزود: علاقمندان به شرکت در این دوره از جشنواره کتاب سال می توانند با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به آدرس markazi.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دومین کتاب سال استان مرکزی منتشر شد

فراخوان دومین کتاب سال استان مرکزی منتشر شد