مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-04ورزشي

دو و میدانی خوزستان باید 5 ورودی المپیک داشته باشد


رییس فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه خوزستان در 100 متر و پرش ها بسیار ظرفیت دارد، گفت: خوزستان باید پنج ورودی المپیک داشته باشد.

- ایسنا/خوزستان رییس فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه خوزستان در 100 متر و پرش ها بسیار ظرفیت دارد، گفت: خوزستان باید پنج ورودی المپیک داشته باشد.

هاشم صیامی در مجمع انتخاب رییس هیات دو و میدانی خوزستان که امروز، 13 تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هیات دو و میدانی خوزستان برای فدراسیون بسیار مهم است زیرا این استان ظرفیت، استعداد و توانمندی بسیاری دارد.

استان هایی در ورزش در رده های بالا هستند که استان های شان بیشترین مدال را در رشته دو و میدانی کسب می کنند و استان خوزستان نیز واقعا شرایط خاصی دارد و از دل این استان که سرشار از استعداد است، می توان قهرمان داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: آقای صالح امیری رییس کمیته ملی المپیک می گوید آدمی که از ظرفیت ها، استعدادها و سرمایه ها، استفاده نکند باید به آن شک کرد.

خوشبختانه ما استعدادها، ظرفیت ها، کارشناسان و متخصصان بسیار بزرگی در دو و میدانی خوزستان داریم و از آقای خنفری رییس این هیات که بزرگ دو و میدانی کشور و خوزستان است و سرآمد اخلاق محسوب می شود، خواهش می کنم از ظرفیت این استان و دوستان کمک بگیرد و مهم این است که همه به دو و میدانی کمک کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو و میدانی خوزستان باید 5 ورودی المپیک داشته باشد

دو و میدانی خوزستان باید 5 ورودی المپیک داشته باشد