مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 07:402021-07-04اجتماعي

سنجش شایستگی حرکتی نوآموزان بدو ورود به مدرسه کردستان


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: برای اولین بار نوآموزان ورود به مدرسه مورد ارزیابی شایستگی های حرکتی قرار می گیرند.

- ایسنا/کردستان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: برای اولین بار نوآموزان ورود به مدرسه مورد ارزیابی شایستگی های حرکتی قرار می گیرند.

افشین خوش گوار امروز (13تیر)در جلسه ستاد استانی هماهنگی طرح سنجش شایستگی های حرکتی نوآموزان با اعلام این مطلب اظهار کرد: هر سال شاهد اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بودهایم که نوآموزان از جنبه های مختلف همچون بینایی، شنوایی، اختلالات کلامی و نارسایی های جسمانی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی عنوان کرد: یکی از بخش های مغفول ولی مهم سنجش و ارزیابی سواد حرکتی نوآموزان بود که با توجه به اهمیت و ضرورت آن برای نسل آینده،با هماهنگی های به عمل آمده توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت و سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سال جاری، این بخش نیز به مراحل سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان افزوده شد.

خوش گوار با اشاره به پایلوت بودن این طرح در سال جاری خاطرنشان کرد: بر این اساس در پایگاه های سنجش مرکز استان 500 نوآموز شامل 250 نوآموز دختر و 250 نوآموز پسر مورد سنجش شایستگی های حرکتی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش شایستگی حرکتی نوآموزان بدو ورود به مدرسه کردستان

سنجش شایستگی حرکتی نوآموزان بدو ورود به مدرسه کردستان