مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-04اقتصادي

تعهدی برای تأمین آب شرب جهت ساخت و سازها و باغات غیرمجاز نداریم


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر لزوم صرفه جویی 30 درصدی مصارف خانگی آب در استان تهران تاکید کرد گفت: تعهدی برای تأمین آب شرب جهت ساخت و سازهاو باغات غیرمجاز نداریم.

- ، عبدالرضا چراغعلی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید روز گذشته از ذخایر سد ماملو که با حضور مدیرکل آب منطقه ای، فرماندار شهرستان پاکدشت و سایر مدیران محلی صورت گرفت اظهار داشت: متأسفانه همان طور که قبلاً اعلام شده بود ذخایر سدها به خصوص سد ماملو به حد بسیار چشمگیری کاهش پیدا کرده است و با توجه به اینکه نگرانی هایی در ماه های پیش رو برای بارش نزولات آسمانی وجود دارد؛ می بایست ذخایر موجود آب را با توجه به خشکسالی موجود و کم بارشی به شکل جدی تری و دقیق تری مدیریت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: از آنجا که هم آب شرب مردم استان بسیار مهم است و هم اراضی کشاورزی، باغات و دامداری هایی که در مسیر مصرف این آب از سدهای مختلف بودند مورد توجه قرار دارد که باید تدابیری صورت بگیرد.

چراغعلی افزود: مقرر شد که برای آب شرب مردم استان آب با کیفیت سابق، مطابق با آنچه که در گذشته هم بوده استفاده شود و سایر منابع هم در این مرحله به باغات و اراضی کشاورزی پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهدی برای تأمین آب شرب جهت ساخت و سازها و باغات غیرمجاز نداریم

تعهدی برای تأمین آب شرب جهت ساخت و سازها و باغات غیرمجاز نداریم