مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-04سياسي

اما و اگرهای تصویب قانون «تعرفه گذاری خدمات پرستاری»/آیا پرستاران راضی هستند؟


جمعی از اندیشکده های کشور به مناسبت تصویب آیین نامه تعرفه گذاری پرستاری در شورای عالی بیمه بیانیه مشترکی صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، جمعی از اندیشکده های کشور به مناسبت تصویب آیین نامه تعرفه گذاری پرستاری در شورای عالی بیمه بیانیه مشترکی صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:در حالی که کمتر از 40 روز تا پایان کار دولت دوازدهم باقی مانده است، تصمیمات مهمی در شورای عالی بیمه به تازگی به تصویب رسید و متاسفانه در آشفتگی هایی این روزهای کشور مورد غفلت قرار گرفت.

عدم تطابق حقوق و دستمزد پرستاران با زحمات ایشان و ناچیز بودن آن در مقایسه با دستمزد برخی دیگر از ارائه­ کنندگان خدمات سلامت همواره یکی از مطالبات پرستاران بوده است و این موضوع در سی ام آذرماه 1399 مصادف با روز پرستار مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

در آن جلسه رهبری ضمن اشاره به ضرورت رفع مسائل پرستاران، به نظرات کارشناسی در این زمینه توجه دادند؛ چیزی که پیشتر نیز در بند 8-1 سیاست های کلی سلامت ابلاغی معظم له (اقدام بر اساس یافته های متقن و علمی) مورد تاکید قرار گرفته بود.

این آیین نامه در واقع ادامه قانون تعرفه ­گذاری خدمات پرستاری و تعدیل کارانه ­های پرستاری مصوب سال 1386 است و البته در تدوین این آیین نامه و تحلیل آن بایستی قانون ارتقاء ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای تصویب قانون «تعرفه گذاری خدمات پرستاری»/آیا پرستاران راضی هستند؟

اما و اگرهای تصویب قانون «تعرفه گذاری خدمات پرستاری»/آیا پرستاران راضی هستند؟