مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-04اقتصادي

تدوین استاندارد ملی مسئولیت اجتماعی تا پایان تیرماه


وزیر تعاون کار رفاه اجتماعی از تدوین استاندارد ملی مسئولیت اجتماعی خبر داد و گفت: پیش بینی می شود که این استاندارد ملی تا پایان تیرماه نهایی شود.

- تدوین استاندارد ملی "مسئولیت اجتماعی" تا پایان تیرماه وزیر تعاون کار رفاه اجتماعی از تدوین استاندارد ملی مسئولیت اجتماعی خبر داد و گفت: پیش بینی می شود که این استاندارد ملی تا پایان تیرماه نهایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری با اشاره به اینکه امروزه مسئولیت اجتماعی فراتر از چارچوب های قانونی، یک الزام مهم برای افزایش اعتماد اجتماعی و گسترش تاثیرات متقابل شرکت های و جوامع محلی است اظهار کرد: برای اولین بار با ابلاغ سازمان ملی استاندارد، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، تدوین استاندارد مسئولیت اجتماعی را با مشارکت سایر دستگاها در دستور کار دارد.

وی افزود: پیش بینی می شود که این استاندارد ملی تا پایان تیرماه نهایی شود.

وزیر تعاون کار رفاه اجتماعی با بیان اینکه به منظور اثرگذاری بیشتر هزینه های مسئولیت اجتماعی ضروری است نقشه راهی نظام مند و استاندارد در حوزه مسئولیت اجتماعی وجود داشته باشد تا به عنوان گفتمان مشترکِ مورد وفاق برای شرکت ها، دستگاه ها و پژوهشگران در دسترس قرار بگیرد گفت: استاندارد ملی مسئولیت اجتماعی با مصوبه کمیته برنامه ریزی مدیریت کیفیت سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین استاندارد ملی مسئولیت اجتماعی تا پایان تیرماه

تدوین استاندارد ملی مسئولیت اجتماعی تا پایان تیرماه