مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-04اجتماعي

5 تصویر خیره کننده از عکاسی نجومی دوران قرنطینه


در رقابت عکاسی حوزه نجوم که توسط رصدخانه سلطنتی گرینویچ برگزار شده است، پنج تصویر استثنایی وجود دارند که در دوران قرنطینه به ثبت رسیده اند.

- در رقابت عکاسی حوزه نجوم که توسط "رصدخانه سلطنتی گرینویچ" برگزار شده است، پنج تصویر استثنایی وجود دارند که در دوران قرنطینه به ثبت رسیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فوربس، شاید فکر کنید که بررسی ستارگان در محل زندگی شما به خاطر آلودگی نوری، غیرممکن است.

در این گزارش، پنج عکاس حوزه ستاره شناسی را به شما معرفی می کنیم که تصاویری استثنایی را از مرکز برخی از بزرگترین شهرهای جهان ثبت کرده اند.

رقابت موسوم به Astronomy Photographer of the Year که توسط رصدخانه سلطنتی گرینویچ (Royal Observatory Greenwich) و با مشارکت مجله BBC Sky at Night برگزار شده، امسال بیش از 4500 شرکت کننده را از سراسر جهان پذیرفته است.

مجموعه تصاویر ارائه شده نشان می دهند که با وجود آلودگی نوری در شهرها می توان برخی از فعالیت های حوزه ستاره شناسی را در همه جای زمین انجام داد.

مسیر ماه کامل برفراز شهر خفته این تصویر که کار رمی لبلانک مسجر (Remi Leblanc-Messager) از فرانسه است، طی دوره قرنطینه و منع رفت و آمد در پاریس به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 تصویر خیره کننده از عکاسی نجومی دوران قرنطینه

5 تصویر خیره کننده از عکاسی نجومی دوران قرنطینه