مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-04اقتصادي

آزادی 76 زندانی زندان های استان تهران


مدیر کل زندان های استان تهران اعلام کرد: در تداوم طرح نذر هشتم، از اوایل خردادماه سال جاری تاکنون، نیکوکاران استان تهران با اهدای مبلغ 34 میلیارد و 53 میلیون ریال بدهی 76 نفر زندانی نیازمند را پرداخت کردند.

- مدیر کل زندان های استان تهران اعلام کرد: در تداوم طرح نذر هشتم، از اوایل خردادماه سال جاری تاکنون، نیکوکاران استان تهران با اهدای مبلغ 34 میلیارد و 53 میلیون ریال بدهی 76 نفر زندانی نیازمند را پرداخت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حشمت الله حیات الغیب در مراسم ادای دیگری از نذر هشتم که با حضور تعدادی از نیکوکاران استان تهران و در محل سالن کنفرانس برگزار شده بود، اظهار داشت: با اجرای طرح نذر هشتم که به نیت امام رضا (ع) و از طرح های ابداعی رییس سازمان زندان ها در جهت ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری می باشد هشتم هر ماه تعدادی از زندانیان نیازمند و معسر از پرداخت دیون با مساعدت مراجع قضایی و پرداخت بدهی توسط نیکوکاران آزاد می شوند.

وی ادامه داد: نیکوکاران استان تهران مانند همیشه برای کار خیر و آزادی زندانیان نیازمند پیشقدم هستند و دستگاه قضایی نیز با جدیت زمینه های تخفیف مجازات و آزادی آنان را فراهم می نماید و امروز با دستان توانمند نیکوکاران، تعداد 76 نفر از زندانیان نیازمند استان تهران برگه آزادی خود را دریافت نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 76 زندانی زندان های استان تهران

آزادی 76 زندانی زندان های استان تهران