مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-04اجتماعي

طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی رسوبی به قوت خود باقی است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی رسوبی در پارکینگ های پلیس همچنان به قوت خود باقی بوده و طرح ترخیص خودروهای رسوبی نیز ادامه دارد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی رسوبی در پارکینگ های پلیس همچنان به قوت خود باقی بوده و طرح ترخیص خودروهای رسوبی نیز ادامه دارد.

سرهنگ عباس مظفری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی، اظهار کرد: طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ های طرف قرارداد استان از 18 خرداد ماه سال جاری به مدت دو ماه در حال اجرا است .

وی با اشاره به اینکه طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی شامل خودروهایی که با دستور قضایی توقیف شده اند، نمی شود، افزود: بسیاری از این خودروها به دلیل ارتکاب تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده اند که امکان ترخیص آن ها وجود دارد.

این مسئول در رابطه با خودروهایی که با دستور قضایی توقیف شده اند، تصریح کرد: مالکان خودرهایی که خودروی آنان به دلیل دستورات قضایی توقیف شده برای رفع توقیف باید ضمن رفع موارد قانونی به مراجع قضایی صادرکننده دستور توقیف مراجعه کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان این که متوسط زمان توقیف خودروهای توقیفی در پارکینگ ها، 2 و نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی رسوبی به قوت خود باقی است

طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی رسوبی به قوت خود باقی است