مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-04اقتصادي

180 کیلومتر از شبکه کابلی قروه بهینه سازی می شود


تاکنون 130 کیلومتر از شبکه فشار ضعیف در این شهرستان به کابل های خودنگهدار تبدیل شده است،هدف گذاری ما بهینه سازی 180 کیلومتر تا پایان سال است.

- فرهاد میمنت آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه، اظهار کرد: تا کنون 130 کیلومتر از شبکه فشار ضعیف شهرستان قروه به کابل های خودنگهدار تبدیل شده است.

وی از تبدیل 34 هزار و 264 متر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در سه ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبرداد و گفت: این میزان اصلاح و بهسازی شبکه برق در سال جاری با صرف اعتباری بالغ بر21 میلیارد و792 میلیون ریال نجام گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه اضافه کرد: تا پایان امسال با به کارگیری پیمانکار در دسترس و سایر پیمانکاران 50 کیلومتر دیگر نیز به شبکه کابل خودنگهدار در این شهرستان اضافه خواهد شد تا به هدف تعیین شده 180 کیلومتردست یابیم.

به گفته  میمنت آبادی، کابل های خودنگهدار، برخلاف سیم های مسی از ایمنی بیشتری در مقابل حوادث طبیعی برخوردار هستند و امکان اتصال آنها بسیار کم است و این کابل ها امکان استفاده غیرمجاز از برق را نیز کاهش می دهند.

وی اضافه کرد: کابل های خودنگهدار، برخلاف سیم های مسی از ایمنی بیشتری در مقابل حوادث طبیعی برخوردار هستند و امکان اتصال آنها بسیار کم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 کیلومتر از شبکه کابلی قروه بهینه سازی می شود

180 کیلومتر از شبکه کابلی قروه بهینه سازی می شود