مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-04سياسي

صحت انتخابات شورای شهر و روستا در همدان تایید شد/ اعتراض معترضان وارد نیست


رییس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا در همدان گفت: صحت انتخابات شورای شهر و روستا در همدان مورد تایید قرار گرفت.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا بررسی های مربوط به شکایت شاکیان در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر همدان انجام گرفت و در این راستا چهار صندوق قبلا بازشماری شده بود که حتی یک رای هم جا به جا نشد.

وی با بیان اینکه مجددا عده ای از کاندیداها اعتراض کرده بودند که 10 شعبه بازشماری شود گفت: 10 شعبه توسط فرمانداری معین شد که بازشماری صورت گیرد، البته ناگفته نماند که قانون هم اجازه نمی دهد معترضان در شمارش آرا حاضر شوند.

 رییس هیات نظارت بر انتخایات شورای شهر و روستا در همدان عنوان کرد: با وجود اینکه قانون اجازه حضور معترضان در بازشماری صندوق ها را نمی دهد، سه نفر از معترضان که نامه مکتوب داده بودند در شعبه حاضر شدند ولی نسبت به بازشماری 10 شعبه که گفته بودند، راضی نشدند.

وی تصریح کرد: معترضان مدعی شدند که باید کل صندوق ها شمرده شود که این خلاف قانون بود بنابراین راضی به شمارش حتی 10 شعبه که خود گفته بودند هم نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحت انتخابات شورای شهر و روستا در همدان تایید شد/ اعتراض معترضان وارد نیست

صحت انتخابات شورای شهر و روستا در همدان تایید شد/ اعتراض معترضان وارد نیست