مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-04پزشكي

محافظت از مادر و جنین در برابر امواج الکترومغناطیس با محصول ایرانی


به منظور حفظ سلامتی مادر و جنین یکی از شرکت های فناور با استفاده از پارچه محافظ در برابر امواج الکترومغناطیس حاوی نانوذرات، شکم بندهای بارداری را به بازار عرضه کردده است.

- به منظور حفظ سلامتی مادر و جنین یکی از شرکت های فناور با استفاده از پارچه محافظ در برابر امواج الکترومغناطیس حاوی نانوذرات، شکم بندهای بارداری را به بازار عرضه کردده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تابش امواج در سطوح منتشرشده توسط گوشی همراه و وای فای (Wi-Fi) دارای اثرات زیستی مضری است، به گونه ای که نتایج مطالعات نشان می دهد که این امواج در رشد سلول ها، تکثیر DNA و عملکرد سلول های مغز اثرات منفی خواهند گذاشت.

به همین دلیل، متخصصان سلامت بر این باورند که در دوران کودکی و حاملگی که رشد سلول ها سریع و پیچیده است، انسان بیشتر در معرض خطر این امواج قرار دارد.

طبق برخی بررسی های انجام شده، مادر هر چه بیشتر از گوشی همراه استفاده کند، کودک بعد از زایمان از مشکلات رفتاری بیشتری رنج خواهد برد.

ساز و کار این امر هنوز مشخص نشده است، اما به نظر می رسد که امواج تلفن همراه می تواند بر ترشح منظم هورمون ها اثر گذاشته و در ادامه بر رشد متابولیسم بدن و مغز تأثیر بگذارد.

از این رو یکی از شرکت های فناور شکم بند بارداری حاوی نانوذرات را تولید کرده است که دارای خاصیت محافظت در برابر امواج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محافظت از مادر و جنین در برابر امواج الکترومغناطیس با محصول ایرانی

محافظت از مادر و جنین در برابر امواج الکترومغناطیس با محصول ایرانی