مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-04ورزشي

بررسی شرایط 4 تیمی که خطر سقوط به لیگ یک آنها را تهدید می کند


به جز تیم فوتبال ماشین سازی که تقریبا سقوطش از لیگ برتر به لیگ دسته اول را می توان حتمی دانست، 4 تیم دیگر هستند که این خطر آنها را تهدید می کند.

- ، بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال به هفته های پایانی اش نزدیک شده و امروز می توان گفت در حالی که 5 هفته به پایان مسابقات مانده، سقوط تیم ماشین سازی به لیگ دسته اول تا حد زیادی قطعی شده است.

به جز ماشین سازان تبریز، 4 تیم دیگر در معرض سقوط به دسته اول هستند که در روز پایانی یکی از آنها همراه با ماشین سازی راهی لیگ یک خواهد شد.

ذوب آهن، نساجی، سایپا و نفت مسجد سلیمان 4 تیمی هستند که بیشتر از سایر تیم ها با خطر سقوط مواجه هستند و یکی از این 4 تیم ماشین سازی را در راهی شدن به لیگ یک همراهی خواهد کرد.

به لحاظ جدولی ذوب آهن با 22 امتیاز کمترین شانس و نفت مسجد سلیمان با 28 امتیاز بیشترین شانس را برای بقا دارند؛ اما ذوب آهن تنها تیمی است که 3 بازی از 5 بازی باقی مانده اش در خانه برگزار می شود و به این لحاظ می تواند امیدواری بیشتری داشته باشد.

3 تیم دیگر هر کدام 2 بار در خانه و 3 بار خارج از خانه به میدان می روند.

نفت مسجد سلیمان شاگردان محمود فکری با 28 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند و نسبت به 3 تیم دیگر آسودگی خاطر بیشتری دارند و می توانند با نتیجه گیری در یکی دو بازی آینده بقای خود را تضمین کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی شرایط 4 تیمی که خطر سقوط به لیگ یک آنها را تهدید می کند

بررسی شرایط 4 تیمی که خطر سقوط به لیگ یک آنها را تهدید می کند