مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 03:452021-07-04اقتصادي

چرا مرغ در بازار اصفهان کم شد؟


مطابق سال های گذشته با گرمای هوا به خصوص در تیر ماه، تلفات مرغداری ها افزایش می یابد که به دنبال آن شاهد کاهش عرضه مرغ به بازار می شویم و همواره در دو هفته نخست تیرماه با مشکل مواجه می شویم.

- سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با اعلام دلایل کمبود مرغ در بازار، گفت: مردم از بابت گرانی کالاهای اساسی حق دارند، چراکه با توجه به درآمد خانوار و کوچک شدن سفره هایشان حداقل این انتظار را از دولت دارند که قیمت کالاهای اساسی را گران نکند.

اسماعیل نادری در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت بازار اصفهان در تامین کالاهای اساسی، اظهار کرد: خوشبختانه به غیر از مرغ که مقداری در هفته گذشته به دلیل هوای گرم، عرضه آن کم شد، در بحث فراوانی دیگر کالاهای اساسی در بازار اصفهان هیچ مشکل و کمبودی نداریم.

وی درباره دلایل کمبود مرغ در بازار، توضیح داد: مطابق سال های گذشته با گرمای هوا به خصوص در تیر ماه، تلفات مرغداری ها افزایش می یابد که به دنبال آن شاهد کاهش عرضه مرغ به بازار می شویم و همواره در دو هفته نخست تیرماه با مشکل مواجه می شویم.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان تاکید کرد: در مجموع اکنون مرغ در بازار موجود است و سعی می شود از طریق سامانه رهتاب و ضریب جمعیتی، با عدالت مرغ در استان توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مرغ در بازار اصفهان کم شد؟

چرا مرغ در بازار اصفهان کم شد؟