مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 03:152021-07-03سياسي

اولویت شهردار بعدی گرمه، اتمام پروژه های نیمه تمام باشد


بعد انتخاب شهردار، اولویت بندی پروژه های نیمه تمام و کمیسیون بندی ها در دستور کار است و هر عضو شورا در کمیسیونی جاگذاری خواهد شد.

- زینب حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرمه، اظهار کرد: تجربه در امور کار شهرداری ها، تخصص، صداقت، امانت دار، مردم دار بودن و اخلاق در اولویت و از معیارهای انتخاب شهردار است و کسی که تازه فارغ التحصیل شده قابل قبول نبوده و حداقل 8 سال باید تجربه کاری داشته باشد.

وی گفت: این معیارها بر اساس تجربه 4 ساله ما در شورا انتخاب شده اند و شهرداری که تخصصش غیر امور شهری باشد نمی تواند کار کند و شهرداری که نتواند دفاع مؤثر و حرفه ای در حوزه عمران و پروژه های شهری داشته باشد نمی تواند کار کند.

منتخب عضو شورای شهر گرمه در خصوص چگونگی انتخاب شهردار تصریح کرد: جلسات هم اندیشی زیادی برای انتخاب شهردار داشته ایم و پیشنهاد هایی شده است که نهایتاً به دو گزینه رسیدیم که در جلسات آتی یک گزینه انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: بعد انتخاب شهردار اولویت بندی پروژه های نیمه تمام و کمیسیون بندی ها در دستور کار است و هر عضو شورا در کمیسیونی جاگذاری خواهد شد.

حسینی افزود: منتخبین در دوره ششم بسیار همفکر هستند، به نظرات هم احترام می گذارند، همگی بر یک خط حرکت می کنند و آن هم منافع شهر و مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت شهردار بعدی گرمه، اتمام پروژه های نیمه تمام باشد

اولویت شهردار بعدی گرمه، اتمام پروژه های نیمه تمام باشد