مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 02:202021-07-03پزشكي

سقوط پروتکل های کرونایی در مازندران به زیر 50 درصد


ساسرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران کاهش شدید رعایت پروتکل های بهداشتی در استان خبر داد و گفت : طبق ارزیابی های انجام شده رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم مازندران به زیر 50 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر سیمین بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اظهار این که رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان های مختلف استان نیز تفاوت دارد ، توضیح داد : مثلا در شهرستان های دارای وضعیت قرمز کرونایی ، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به مراتب از شهرهای نارنجی و زرد کمتر است و زیر 45 درصد است ، در حالی که انتظار ما بر عکس است و باید شاهد رعایت بیشتری در مناطق قرمز نسبت به مناطق زرد باشیم.

وی با تاکید بر این که استفاده از ماسک حداقل مورد انتظار در رعایت پروتکل های بهداشتی است ، افزود : البته زدن ماسک و رعایت فاصله فیزیکی در تمامی نقاط استان باید بالای 90 درصد باشد تا بتوان سرعت شیوع کرونا را کنترل کرد و ضروری است شهروندان مراقب راه های ورود ویروس کرونا به بدن یعنی دهان و بینی خود باشند.

دکتر بابایی با بیان اینکه با ماسک زدن صحیح بالای 85 درصد از ورود ویروس به بدن جلوگیری می شود ، ادامه داد: تا زمان واکسیناسیون جمعی ، مردم باید از ماسک استفاده کنند تا شیوع کرونا در استان کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط پروتکل های کرونایی در مازندران به زیر 50 درصد

سقوط پروتکل های کرونایی در مازندران به زیر 50 درصد