مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 17:102021-07-03سياسي

شاهد شکل گیری تروریست شویی در سازمان ملل هستیم


معاون بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه کشور بیان کرد: شاهد شکل گیری پدیده ای به نام تروریست شویی در سازمان ملل هستیم، امروزه تروریست ها به جای محاکمه شدن، - به عنوان گروه های مثبت بشری به دنیا معرفی می شوند.

سید مجید تفرشی، معاون بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه عصر امروز در سومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، که در قم برگزار شد؛ عنوان کرد: ترور و تحریم ازجمله جنایات امریکا است و امریکا فقط دشمن ما نیست و هرجایی که منافع اش ایجاب کند از سو استفاده از قدرت ترسی ندارد.

وی ادامه داد: دادگاه لاهه در اسفند 98 حکمی صادر می کند که درباره جرائم جنگی در افغانستان ازجمله کشتارهای امریکا تحقیق شود.

پمپئو اعلان می کند دادگاه مسئولیتی ندارد اما دادگاه به این امر تاکید می کند.

وی بابیان اینکه قدرت و زور برای انشا اراده ها کافی نیست و دنیا به سمت دفاع از حق خود میرود، افزود: ترامپ بیت المقدس را پایتخت انتخاب می کند و چیزی به عنوان خون بار ترین انتقال سفارت در تاریخ رخ می دهد و این ها لکه های ننگی است که شاید الآن نتوان پیگیری کرد اما فراموش نمی شود.

وی با اشاره به اینکه تاریخ شکل گیری امریکا بر پایه کشتن سرخ پوست ها است، اظهار کرد: امریکا در عراق هزینه های بسیاری کرد، اما در تشییع پیکر سردار سلیمانی دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد شکل گیری تروریست شویی در سازمان ملل هستیم

شاهد شکل گیری تروریست شویی در سازمان ملل هستیم