مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 15:302021-07-03بين الملل

پاسخ مقاومت عراق به هر حمله با هر منشأ، هدف گرفتن مواضع آمریکاست


الشَمَّری طی گفتگویی تلویزیونی رسما اعلام کرد که مقاومت عراق دیگر خود را ملتزم به قرارهای دولت موقت نمی داند و در پاسخ به حملات مزدوران آمریکا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگوی زنده با شبکه "المسیره" یمن اعلام کرد که آمریکایی ها پروژه بقای 30 ساله داعش در عراق را شکست خورده دیده و برای عقب نشینی آبرومندانه از این کشور به دنبال بهانه می گردند.

مهندس نصر الشَمَّری با اشاره به اینکه "اکنون نیروهای آمریکایی به واسطه حملات گروه های مقاومت در وضعیت بدی قرار دارند"، اضافه کرد: مقاومت بارها کاروان های لجستیک نظامی و حتی پایگاه هایی را که دشمن خارج از دسترس می انگاشت، هدف قرار داده است.

به همین خاطر است که آمریکایی ها با انگیزه بازگشایی مسیر تردد تروریست ها و احیای داعش، همچنین به منظور قطع ارتباط کشورهای عضو محور مقاومت، نیروهای الحشد الشعبی را در مرز سوریه و عراق بمباران می کنند.

وی با تأکید بر نامشروع بودن حضور نیروهای بیگانه در خاک عراق که در سایه سوءاستفاده از ضعف دولت مرکزی محقق شده است، ادامه داد: تنها ضربات مقاومت است که می تواند آمریکا را به بازنگری در محاسبات خود و خروج کامل از کشور ما وادار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مقاومت عراق به هر حمله با هر منشأ، هدف گرفتن مواضع آمریکاست

پاسخ مقاومت عراق به هر حمله با هر منشأ، هدف گرفتن مواضع آمریکاست