مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 14:552021-07-03سياسي

امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی اصفهان و سمرقند


آیین امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی اصفهان و سمرقند توسط شهرداران دو شهر در حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان به صورت برخط انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، در این مراسم که بین شهردار اصفهان و شهردار سمرقند به صورت برخط برگزار می شد، حمید نیرآبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان نیز به صورت آنلاین حضور داشت.

با امضای این تفاهم نامه، سمرقند به طور رسمی، چهاردهمین خواهرخوانده اصفهان است و شهرهای پورتو پرتغال و حیدرآباد هند هم دو شهر دیگری هستند که اصفهان در آستانه عقد تفاهم نامه خواهرخواندگی با آن ها قرار دارد.

اصفهان و سمرقند از جمله شهرهای مهم و تاریخی دنیا هستند قدرت الله نوروزی در این آیین، ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه با شهر سمرقند به عنوان چهاردهمین خواهرخوانده اصفهان، اظهار کرد: امروز آغاز روابط اصفهان و سمرقند را اعلام می کنیم و بعد از شهر سمرقند نیز با شهر پورتو در پرتغال و حیدرآباد در هند امضای این تفاهم نامه های خواهرخواندگی که مراحل نهایی آن در حال انجام است، ادامه پیدا می کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه از امروز و با امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی میان من و شهردار سمرقند این دو شهر تاریخی محور فعالیت های فرهنگی، گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی اصفهان و سمرقند

امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی اصفهان و سمرقند