مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 14:052021-07-03سياسي

رییس جمهور اندونزی به آیت الله رییسی تبریک گفت


رییس جمهور اندونزی در پیامی ضمن تبریک به آیت الله رییسی، بر تعهد این کشور برای همکاری نزدیک با ایران در راستای ارتقای روابط دوجانبه و نیز صلح جهانی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در اندونزی، جوکو ویدودو رییس جمهور اندونزی با ارسال پیامی خطاب به آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب، از سوی خود، مردم و دولت اندونزی، انتخاب رییس جمهور منتخب در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

رییس جمهور اندونزی در این پیام، انتخاب رییس جمهور منتخب را منعکس کننده اعتماد مردم ایران به مدیریت توانمند خوانده و ابراز اطمینان کرده که در دوره تصدی رییس جمهور منتخب، پیشرفت، رفاه و بهره مندی از صلح و امنیت با دوام ایران تداوم خواهد یافت.

  جوکو ویدودو در این پیام اضافه کرده است: ایران برای اندونزی، یکی از مهمترین شرکای منطقه ای است که سابقه روابط دوستانه بین دو کشور به بیش از 70 سال می رسد.

  وی در این پیام بر تعهد اندونزی برای همکاری نزدیک دو کشور در راستای ارتقای روابط دوجانبه و نیز صلح جهانی تاکید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روز جمعه 28 خرداد ماه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با حضور پر شور مردم در سراسر کشور و همچنین در 133 کشور خارجی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور اندونزی به آیت الله رییسی تبریک گفت

رییس جمهور اندونزی به آیت الله رییسی تبریک گفت