مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 13:102021-07-03سياسي

اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه پیشگیری از اعتیاد عالمانه باشد


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: در راستای کمک به حوزه پیشگیری و مبارزه با موادمخدر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی باید حتما عالمانه باشد.

- ، خدابخش مرادی نافچی بعد از ظهر شنبه در نشست تخصصی با منتخبان سازمان های مردم نهاد، انجمن خیرین و کارآفرینان برتر زنجان، با بیان اینکه در راستای آگاهی بخشی به خانواده ها توجه ویژه شود تا خانواده ها نسبت به این موضوع حساس شوند، گفت: به دلیل نبود بستر مناسب برای آگاه سازی و اطلاع رسانی بسیاری از خانواده ها از اعتیاد فرزندان خود اطلاع ندارند.

وی با تاکید بر اینکه در راستای مبارزه با موادمخدر باید تک تک افراد جامعه احساس مسئولیت کنند، افزود: اگر در جامعه حساسیت های لازم را در زمینه موادمخدر ایجاد نکنیم در دستیابی به اهداف موفق نخواهیم بود برای رفع چالش ها و کاهش اثرات سوء اعتیاد باید در این زمینه حساسیت لازم در جامعه ایجاد شود.

مرادی نافچی با بیان اینکه در کنار سمن ها، سازمان های فرهنگی و اجتماعی نیز باید به مدد جامعه در مبارزه با موادمخدر بیایند، ادامه داد: با گرایش جوانان به سمت اعتیاد، جامعه نیز مبتلا می شود که این امر تاثیرات مخربی در زمینه اقتصادی، امنیتی و حفظ سلامت جامعه داشته و تار و پود یک جامعه را به هم می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه پیشگیری از اعتیاد عالمانه باشد

اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه پیشگیری از اعتیاد عالمانه باشد