مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-03سياسي

نبود زیرساخت های جاده ای مناسب سدی در برابر توسعه گردشگری تکاب است


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تکاب گفت: نبود زیرساخت های جاده ای مناسب در تکاب مهم ترین عامل برای عدم توسعه گردشگری و پایین بودن سرمایه گذاری در این شهرستان است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تکاب گفت: نبود زیرساخت های جاده ای مناسب در تکاب مهم ترین عامل برای عدم توسعه گردشگری و پایین بودن سرمایه گذاری در این شهرستان است.

امیر مطلوبی امروز 12 تیر در نخستین جلسه طرح جامع گردشگری تکاب که با حضور نمایندگان دانشگاه ارومیه، نماینده فرماندار، شهردار، بخشداران و مسئولان ادارات مرتبط و فعالان حوزه گردشگری، در فرمانداری تکاب برگزار شد، گفت: اصلی ترین عامل عدم رشد گردشگری در این شهرستان ناکافی و نامناسب بودن و گاهی عدم وجود زیر ساخت ها از جمله راه های ارتباطی مناسب است.

وی افزود: در حالت کلی باید گفت که عدم رغبت سرمایه گذاران در این شهرستان و آمار پایین گردشگران منطقه با موضوع نبود جاده های مناسب در تکاب مرتبط است.

مطلوبی ادامه داد: نگاه فرابخشی همه ارگان های ذیربط می تواند به توسعه گردشگری در تکاب بیانجامد و از آنجایی که گردشگری محرک دیگر صنوف بوده و رونق این صنعت موجب رونق کسب و کار دیگر مشاغل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زیرساخت های جاده ای مناسب سدی در برابر توسعه گردشگری تکاب است

نبود زیرساخت های جاده ای مناسب سدی در برابر توسعه گردشگری تکاب است