مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 12:252021-07-03اقتصادي

ماجرای زمین هایی که ارزشمند شد


ماجرا به چندین و چند سال پیش بازمی گردد، به سال هایی که عده ای کشاورز در زمین های معروف به باجگاه در زمین های تصرفی به صورت غارثی مالکی کشت می کردند و به مرور زمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کشاورزی به نمایندگی از سایر کشاورزانی که در این زمین ها کشت می کنند، می گوید: از سال 1317 بودند.

نماینده کشاورزان با بیان اینکه این زمین ها قابل ذرع نبود و سنگلاخی بود گفت: به دنبال آن با جمع کردن سنگ ها، حفر چاه و شخم زدن و .

با تلاش و زحمت زمین ها را آباد کردیم تا کارمان کمی رونق گیرد.

او افزود: با احداث شهر صدرا در این سمت زمین ها ترقی کرد و به لحاظ مالی ارزشمند شد، در این زمان بود که با اوقاف به مشکل برخوردیم و از طرفی دادستان وقت نیز که ناظر اکتسابی موقوفه است و بر عملکرد هزینه های وقف نظارت می کند مانع از ادامه کار کشاورزان شد.

این کشاورز با اشاره به درگیری های بسیار در سال های گذشته از جمله تحصن، زندان و .

برای کشاورزان گفت: در سال 1374 شورای تامین استان کل سهم ما کشاورزان را از 3450 هکتار به 1115 هکتار کاهش داد و قضیه را تمام کرد، همچنین تمام اسناد ما را باطل کردند و قرار شد سند اجاره اوقافی بدهند که با این حال ما شرایط را پذیرفتیم و دوباره در زمین های خشک و بی اب و علف سالها تلاش کردیم تا آنها را آباد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای زمین هایی که ارزشمند شد

ماجرای زمین هایی که ارزشمند شد