مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 12:202021-07-03ورزشي

اجرای طرح همگانی کردن ورزش گلف در همدان


همدان_ مسئول کمیته همگانی هیئت گلف همدان گفت: طرح همگانی کردن ورزش گلف و رشته های زیرمجموعه آن روز آدینه در بلوار ارم اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سارا الماسی اظهار کرد: این طرح در راستای گسترش و همگانی نمودن ورزش مفرح گلف و رشته های زیر مجموعه آن روز جمعه از ساعت 7 الی 9 صبح با استقرار وسایل و زمین های پرتابل مینی گلف در بلوار ارم اجرا شد و شهروندان از نزدیک با ورزش گلف، مینی گلف و بهکاپ آشنا شدند.

وی افزود: برنامه های گوناگونی تاکنون برای همگانی کردن و شناساندن ورزش گلف اقداماتی نظیر برنامه و گزارش رادیویی و تلویزیونی در شبکه استانی همدان، برپایی جشنواره های مختلف ورزشی در اماکن عمومی و پارک ها، تبلیغات گسترده در فضای مجازی انجام شده است، اما این رشته ورزشی هنوز در جامعه به اندازه کافی شناخته شده نیست.

مسئول کمیته همگانی هیئت گلف همدان ادامه داد: اجرای این طرح در بلوار ارم با توجه به اینکه محل عبور شهروندانی است که اهل ورزش و پیاده روی هستند، به گسترش و شناساندن رشته گلف کمک می کند.

الماسی ادامه داد: هیئت گلف همدان یکی از فعال ترین و پویاترین هیئت های گلف کشور است که با توجه به دارا بودن زیر ساخت های مناسب و مربیان باتجربه تاکنون اقدام به جذب و پرورش بازیکنان زیادی کرده است و امیدواریم در آینده نیز شرایط بیماری کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح همگانی کردن ورزش گلف در همدان

اجرای طرح همگانی کردن ورزش گلف در همدان