مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 12:152021-07-03اجتماعي

کاشت 1000 اصله نهال در قالب پویش دوست سبز در شهر لار


در اقدامی فرهنگی و خودجوش در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و توجه به محیط زیست در قالب پویش دوست سبز تعداد یک هزار انواع نهال در سطح شهر لار کاشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، حفظ طبیعت و حراست از آن یک وظیفه همگانی است که مشارکت در کاشت درخت در منازل و محیط های شهری و روستایی علاوه بر ایجاد نشاط و سرسبزی در باعث کاهش آلودگی ها نیز خواهند شد.

زیبایی ها و آثار چشم نوازی که درختان در محل زندگی بشر دارند، موجب تقویت روحیه شادابی و سرزندگی می شود.

ترویج کاشت درخت، حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، از موارد مورد تأکید مکتب مترقی اسلام و ائمه اطهار است تا جایی که در بیانی از نبی مکرم اسلام آمده است که شکستن شاخه درختان به مانند شکستن بال فرشتگان است.

در اقدامی فرهنگی و خودجوش در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و توجه به محیط زیست در قالب پویش دوست سبز تعداد یک هزار انواع نهال در سطح با بیان اینکه ایده پویش دوست سبز از اسفندماه سال 1395 کلید خورد و از آن پس با همکاری شهرداری لار به فاز اجرایی رسید ه است، اظهار داشت: از آن زمان تاکنون 1000 نهال به نام 1000 شهروند لاری غرس و ثبت پلاک شده است.

وی با اشاره به اینکه دوست سبز، نهالی به نام صاحب آن است، افزود: صاحبی که با آبیاری و مراقبت از نهال خود، نامش را سبز بر زمین نگه می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 1000 اصله نهال در قالب پویش دوست سبز در شهر لار

کاشت 1000 اصله نهال در قالب پویش دوست سبز در شهر لار