مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 11:152021-07-03فرهنگي

آغاز برپایی یک نمایشگاه نقاشی با مشارکت ایران و ژاپن


نمایشگاه نقاشی «تبادلات فرهنگی ایران و ژاپن» در آستانه برگزاری المپیک توکیو به همت رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن برپا شد.

- به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در آستانه المپیک 2020 توکیو نمایشگاه نقاشی با عنوان تبادلات فرهنگی ایران و ژاپن- ایران زیبا برای اولین بار با حضور و نمایش بیش از 36 اثر هنری از 8 شخصیت هنرمند و برجسته ژاپنی با موضوع جاذبه های گردشگری و فرهنگی از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن و با همکاری سفارت کشورمان افتتاح شد.

در این رویداد نقاشان برجسته و از جمله اعضای انجمن های نقاشی گوئن واستقلال ژاپن که جزء مهم ترین تشکل های هنری این کشور محسوب می شوند به دعوت و پیشنهاد رایزنی فرهنگی علاوه بر این که 8 تابلوی نفیس درباره ایران را در طول چند ماه اخیر نقاشی و خلق کردند، تعدادی از آثار برجسته خود را نیز که در رویدادها و نمایشگاه های مطرح ژاپن از جمله موزه ملی، گالری هنر را نیز به نمایش گذاشته اند.

جون ماتسوبارا (Jun Matsubara)، شیگه نوبو موری یاما (Shigenobu Moriyama)، هیده کو موراتا (Hideko Murata)، سه جیما تاکومی(Takumi Sejima)، کیدایی تاگوچی (Kidai Taguchi)، سؤو تسوکاموتو (Soh Tsukamoto)، شیوییچیرو تسوکودا (Syouichirou Tsukuda) و کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi) هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه را تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برپایی یک نمایشگاه نقاشی با مشارکت ایران و ژاپن

آغاز برپایی یک نمایشگاه نقاشی با مشارکت ایران و ژاپن